ایجاد ۶۰ شغل مستقیم در یک پروژه گردشگری زرندیه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در بازدید از پروژه در دست اجرای آبی آمیتیس بر ضرورت تسریع در بهره‌برداری مجموعه تاکید کرد و گفت: ایجاد بیش از ۶۰ شغل مستقیم در این مجموعه، کار با ارزش و مقدسی است.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمود مرادی نراقی روز گذشته سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه در بازدید از پروژه گردشگری آبی آمیتیس در شهرستان زرندیه با تاکید بر پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی این پروژه گفت: امیدواریم به زودی شاهد به بهره‌برداری رسیدن این پروژه باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: پروژه آبی آمیتیس مجتمع اقامتی، خدماتی و رفاهی در کیلومتر ۳۵ اتوبان ساوه-تهران در حال احداث است که این مجموعه کاربری‌های متنوع همچون مجموعه‌های اقامتی- تفریحی، مرکز خرید گردشگری و ....  زیر مجموعه آن‌ها تعریف شده است و بیش از ۶۰ شغل مستقیم در این مجموعه ایجاد می‌شود که کار با ارزش و مقدسی است.

او همچنین در بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان زرندیه از مجموعه گردشگری آیلند (سرزمین ایرانیان) نیز بازدید کرد. پروژه آیلند (سرزمین ایرانیان)، مفتخر به دریافت عنوان اولین و بزرگترین مجموعه‌ با ویژگی چندکاربری در کشور است.

 آیلند (سرزمین ایرانیان)، به عنوان بزرگترین شهرک بین‌المللی اقامتی، تفریحی، تجاری و ورزشی در ایران، اولین مجموعه در کشور است که همزمان سه عنوان منطقه نمونه گردشگری بین‌المللی، شهرک نمونه گردشگری و منطقه ویژه اقتصادی را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062801708
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha